Formulari per la sol·licitud de préstec d'aparells per a la gestió energètica

Des de la Gerència de Serveis Medi Ambient de la Diputació de Barcelona posem al servei dels municipis un seguit d’aparells, amb l'objectiu de facilitar el monitoratge i la gestió energètica que feu des dels equipaments municipals, així com la mesura de diferents paràmetres (consums energètics, nivells d’il·luminació, temperatures...,)

Aquests aparells se cedeixen als ajuntaments en modalitat de préstec. Més informació: https://www.diba.cat/web/mediambient/prestec-aparells 
 

Compromisos adquirits

L’ens local és el responsable de la recollida i el retorn dels aparells. L’equip que es presta està complet i en perfecte funcionament. Si algun dels aparells s’espatllés durant aquest període, l’ens local es compromet a comunicar-ho en el moment del lliurament, i si es perdés algun dels components, a reposar-lo. Els aparells de préstec es cediran segons disponibilitat. La recollida i retorn dels aparells es realitzarà al Servei de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona (c/Compte d’Urgell, 186. Edifici del rellotge. 2ª planta).

 

* Els camps marcats amb asteriscs són obligatoris.

Dades del/ de la sol·licitant
Dades del préstec
Mesura de consums energètics
El període màxim de préstec serà de 3 mesos
Il·luminació
El termini màxim de préstec serà d’1 mes
Electricitat
El període màxim de préstec serà de 3 mesos
Temperatura
El termini màxim de préstec serà d’1 mes
Biomassa
El termini màxim de préstec serà d’1 mes
Altres
El termini màxim de préstec serà d’1 mes
Dates del préstec