Heu de tenir JavaScript activat per utilitzar aquest formulari. * Els camps marcats amb asteriscs són obligatoris. Davant d'una sol·licitud d'accés a la informació pública, sabem si la gestionem correctament com ens indica la Llei 19/2014 i el Decret 08/2021 de transparència? Tenim en compte tots els aspectes clau? (calendari de resposta, passos a donar, anàlisi de límits a la transparència, entre d'altres). Precisament per donar suport en aquest aspecte cada any el Síndic de Greuges du a terme una anàlisi detallada i personalitzada referent a l'accés de la informació pública per cada subjecte obligat: és l'anomenat Test del Sol·licitant Ocult. En el webinar «L'accés a la informació pública: què ens recomana el Síndic de Greuges per a una correcta gestió?» coneixerem la metodologia de treball del Test del Sol·licitant ocult i tots els elements clau que hem de tenir en compte, quines son les principals conclusions i reptes de futur en aquest àmbit i quins recursos posem a la vostra disposició per aplicar totes aquestes recomanacions. La sessió anirà a càrrec d'Eugeni Castelló, assessor del Síndic de Greuges, amb la participació de Carol Gómez, tècnica de la Secció d’Assistència en Sistemes d’Informació Local en govern obert i bon govern a la Diputació de Barcelona. Aquest espai tindrà lloc en format virtual el dimecres 20 de maig de 12 h a 13:30 h. Si sou personal adscrit a un ens local de la demarcació de Barcelona les inscripcions les haureu de fer mitjançant l'aplicatiu Gestforma (amb validació del vostre referent de formació). Si no formeu part d'aquest col·lectiu podeu inscriure-us a través d'aquest formulari: Dades d'inscripció Nom i cognoms * Adreça electrònica * Organització on treballeu * Lloc de treball * Protecció de dades Us informem que les dades personals facilitades en aquest formulari seran tractades per la Diputació de Barcelona amb l'única finalitat de respondre-hi i valorar-ne el resultat, i en compliment d'una missió efectuada en interès públic. Aquestes dades no se cediran a tercers, si no és per imperatiu legal, i es conservaran d'acord amb la política de gestió documental de la Diputació de Barcelona. Podeu exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició i limitació al tractament de les dades a la Seu electrònica, presencialment o per correu postal a l'oficina del Registre. També teniu a la vostra disposició la bústia del delegat de protecció de dades, que resoldrà qualsevol consulta o queixa sobre la vostra privacitat. Tot i que per aquesta via obtindreu la resposta adequada, podeu presentar, si ho considereu oportú, la reclamació corresponent al web de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades. Leave this field blank Envia