Heu de tenir JavaScript activat per utilitzar aquest formulari. * Els camps marcats amb asteriscs són obligatoris. Aquest formulari està automatitzat, només cal introduir el nom d’usuari/ària Dades del sol·licitant Usuari/ària * Unitat orgànica sol·licitant Orgànic Nom i cognoms Telèfon Adreça electrònica de contacte Acte Espai de reserva * - Selecciona -sala C informàticasala Asala Bsala D1sala D2sala D1-D2sala 0Bsala 0Csala 2Asala 2Bsala polivalentsala d'actessala annexa Tipus * - Selecciona -Reunió de treballJornades i/o seminarisCursos de formacióAltres especifiqueu Tipus Altres especifiqueu Denominació * Data * Dia12345678910111213141516171819202122232425262728293031 Dia Mesgen.febr.marçabr.maigjunyjul.ag.set.oct.nov.des. Mes Any202520262027 Any Horari: de les * Hora01234567891011121314151617181920212223 Hora :Minut000510152025303540455055 Minut fins a les * Hora01234567891011121314151617181920212223 Hora :Minut000510152025303540455055 Minut Nombre d'assistents * Més jornades? sí Descriviu jornades i horaris de la resta de sessions Més jornades descripció * Equipament opcional Seleccioneu un espai de reserva per visualitzar l'equipament opcional. L'equipament opcional restarà subjecte a disponibilitat DVD Equip de megafonia Ordinador portàtil Paperògraf Projector de diapositives (foto) Projector de dades informàtiques Vídeo Equipament opcional general Paperògraf Portàtil Sala 2B Pantalla de Plasma de 42p Sales 0A i 0B Migjorn Altaveus per audio ordinador Edifici Serradell, C Utilització de l'espai De conformitat amb les exempcions de pagament previstes a la tarifa annexa de l'Ordenança Fiscal reguladora de les taxes de la Subdirecció de Logística per a la utilització d'espais de la Diputació de Barcelona. ús propi usuaris/àries externs/nes Utilització de l'espai * Nom de l'entitat * Persona de contacte * Telèfon de contacte * Altres sol·licituds, anul·lacions i/o observacions Accepto els criteris d'utilització Criteris d'utilització * La tramesa del present formulari de sol·licitud comporta l’acceptació dels criteris d'utilització de sales i espais gestionats per l’Oficina de Gestió de Recintes de la Subdirecció de Logística. Podeu consultar els criteris d'utilització prement [aquí] Informació documental Codi: RT-PR11-03-01 Revisió: 1 Protecció de dades Us informem que les dades personals facilitades en aquest formulari seran tractades per la Diputació de Barcelona amb l'única finalitat de respondre-hi en virtut de les vostres obligacions com a treballador de la Diputació de Barcelona. Aquestes dades no se cediran a tercers, si no és per imperatiu legal, i es conservaran el temps necessari per a tramitar-lo. Podeu exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició i limitació al tractament de les dades a la Seu electrònica, presencialment o per correu postal a l'oficina del Registre. També teniu a la vostra disposició la bústia del delegat de protecció de dades, que resoldrà qualsevol consulta o queixa sobre la vostra privacitat. Tot i que per aquesta via obtindreu la resposta adequada, podeu presentar, si ho considereu oportú, la reclamació corresponent al web de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades. Leave this field blank Envia