Heu de tenir JavaScript activat per utilitzar aquest formulari. * Els camps marcats amb asteriscs són obligatoris. Aquest formulari està automatitzat, només cal introduir el nom d’usuari/ària Dades del sol·licitant Usuari/ària * Unitat orgànica sol·licitant Orgànic Nom i cognoms Telèfon Adreça electrònica de contacte Acte Espai de reserva * - Selecciona -Pavelló Garbí Sala d'ActesPavelló Central Sala C1Pavelló Xaloc Sala A-1Pavelló Xaloc Aula A-2Pavelló Xaloc Aula A-3Pavelló Xaloc Aula A-4Pavelló Xaloc Aula A-5Pavelló Xaloc Aula A-6 Tipus * - Selecciona -Reunió de treballJornades i/o seminarisCursos de formacióAltres especifiqueu Tipus Altres especifiqueu Denominació * Data * Dia12345678910111213141516171819202122232425262728293031 Dia Mesgen.febr.marçabr.maigjunyjul.ag.set.oct.nov.des. Mes Any202520262027 Any Horari: de les * Hora01234567891011121314151617181920212223 Hora :Minut000510152025303540455055 Minut fins a les * Hora01234567891011121314151617181920212223 Hora :Minut000510152025303540455055 Minut Entrada assistents * Hora01234567891011121314151617181920212223 Hora :Minut000510152025303540455055 Minut Nombre d'assistents * Més jornades? sí Descriviu jornades i horaris de la resta de sessions Més jornades descripció * Utilització de l'espai De conformitat amb les exempcions de pagament previstes a la tarifa annexa de l'Ordenança Fiscal reguladora de les taxes de la Subdirecció de Logística per a la utilització d'espais de la Diputació de Barcelona. ús propi usuaris/àries externs/nes Utilització de l'espai * Nom de l'entitat * Persona de contacte * Telèfon de contacte * Equipament opcional Connexió xarxa informàtica Megafonia amb dos micròfons de sobretaula Projector de dades informàtiques Equipament opcional sala d'actes Connexió xarxa informàtica Ordinador de sobretaula Pantalla Led 55” Paperògraf Equipament opcional sales de formació Altres sol·licituds, anul·lacions i/o observacions Accepto els criteris d'utilització Criteris d'utilització * La tramesa del present formulari de sol·licitud comporta l’acceptació dels criteris d'utilització de sales i espais gestionats per l’Oficina de Gestió de Recintes de la Subdirecció de Logística. Podeu consultar els criteris d'utilització prement [aquí] Informació documental Codi: RT-PR11-03-01 Revisió: 1 Protecció de dades Us informem que les dades personals facilitades en aquest formulari seran tractades per la Diputació de Barcelona amb l'única finalitat de respondre-hi en virtut de les vostres obligacions com a treballador de la Diputació de Barcelona. Aquestes dades no se cediran a tercers, si no és per imperatiu legal, i es conservaran el temps necessari per a tramitar-lo. Podeu exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició i limitació al tractament de les dades a la Seu electrònica, presencialment o per correu postal a l'oficina del Registre. També teniu a la vostra disposició la bústia del delegat de protecció de dades, que resoldrà qualsevol consulta o queixa sobre la vostra privacitat. Tot i que per aquesta via obtindreu la resposta adequada, podeu presentar, si ho considereu oportú, la reclamació corresponent al web de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades. Leave this field blank Envia