Heu de tenir JavaScript activat per utilitzar aquest formulari. * Els camps marcats amb asteriscs són obligatoris. Aquests expedients com els classifico? La importància de la classificació i la seva relació amb la transparència Quantes vegades heu tingut dubtes sobre com classificar els documents o expedients amb què esteu treballant? Sabeu quins instruments de referència teniu per classificar-los? Quina importància té fer una correcta classificació? I anant encara més enllà: Quines implicacions tenen aquesta classificació i aquests instruments per garantir el nostre compromís institucional amb la transparència? Totes aquestes preguntes us les respondrem en la sessió del proper Dijous GOmunicipal. De la mà de l’Oficina de Patrimoni Cultural coneixerem la importància d’una correcta classificació dels documents, els instruments de referència per classificar-los i la seva relació amb l’àmbit de la transparència. RECORDEU! 27 de març de 12 a 13 h Sessió en línia Dades d'inscripció Nom i cognoms * Adreça electrònica * Organització on treballeu * Lloc de treball * Protecció de dades Us informem que les dades personals facilitades en aquest formulari seran tractades per la Diputació de Barcelona amb l'única finalitat de respondre-hi i valorar-ne el resultat, i en compliment d'una missió efectuada en interès públic. Aquestes dades no se cediran a tercers, si no és per imperatiu legal, i es conservaran d'acord amb la política de gestió documental de la Diputació de Barcelona. Podeu exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició i limitació al tractament de les dades a la Seu electrònica, presencialment o per correu postal a l'oficina del Registre. També teniu a la vostra disposició la bústia del delegat de protecció de dades, que resoldrà qualsevol consulta o queixa sobre la vostra privacitat. Tot i que per aquesta via obtindreu la resposta adequada, podeu presentar, si ho considereu oportú, la reclamació corresponent al web de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades. Leave this field blank Envia