Dijous GOmunicipal 25 gener 2024 - formulari d'inscripció

* Els camps marcats amb asteriscs són obligatoris.

Gestionem la transparència: quin paper ha de tenir cadascú? Com ens podem organitzar? T'ajudem!

El Síndic de Greuges en el seu informe anual de transparència, accés a la informació pública i bon govern (juny 2023) elabora recomanacions per a millorar el grau d'implantació de la llei de transparència 19/2024, de 29 de desembre, com en el decret 8/2021, de 9 de febrer, sobre la transparència i el dret d'accés a la informació pública.

D'acord amb aquestes recomanacions, si volem incorporar-les en la nostra organització per gestionar la transparència, quins actors hi ha? Què ha de fer cadascú? Quins models puc seguir? Què recomana el Síndic de Greuges en aquest àmbit? Quins recursos posem a la vostra disposició?

En aquesta sessió de Dijous GOmunicipal us explicarem la importància que tothom dins de l'ens interioritzi la transparència i els diferents papers que hi ha i possibles models per gestionar la transparència i portar endavant aquest canvi cultural.

Us recordem que totes les sessions de Dijous GOmunicipal es realitzen on-line. 

Uns dies després de la vostra inscripció, rebreu al correu informat l'enllaç a la sessió.

Dades d'inscripció